REVIEWS

De afgelopen jaren heeft Auto Klavers veel reviews ontvangen. Deze reviews kunt u op deze pagina teruglezen. Wilt u uw ervaring met Auto Klavers ook graag delen? Stuur ons dan een e-mail met daarin uw naam, occasion/dienst, ervaring en beoordeling of klik hier om dit direct te doen.

Klik op een foto om de review te lezen.
"Klik hier om reviews van de afgelopen jaren te lezen".

Klantbeoordelingen

Wat een fijne ervaring bij Auto Klavers!
Ik zocht een zwarte auto en reed binnen een week na de koop weg in een schitterende zwarte Clio die als nieuw aanvoelde.

Tom is een vakman: hij weet precies waar hij over praat en dat geeft vertrouwen. Geen poeha, geen verkooppraatjes, maar eerlijkheid en duidelijkheid.
De service? Supersnel (echt héél snel!), vriendelijk en tot in de puntjes verzorgd.
Binnen een week stond mijn Clio klaar en te glimmen alsof hij zo uit de showroom kwam.

En nu? Elke keer als ik instap, verschijnt er een grote glimlach. Wat een topauto en wat een fijne service.
Ik kan Auto Klavers van harte en met volle overtuiging aanbevelen! 🍀🚗

Claudia Crielaard

Mijn cabrio ingeruild maar toch het gevoel niet kwijt. Ik rijd nu in een prachtige oranje Clio en ervaar hierbij ook een super gevoel.
Fijn contact gehad en toch snel een deal kunnen sluiten.

Rene

Ongeveer een half jaar geleden de Clio intens uitvoering gekocht.
Bewust ervoor gekozen om nu pas een recensie achter te laten, zodat het ook een eerlijke recensie kan zijn.
Na een half jaar nog steeds heel blij met de Clio. Rijdt naar behoren.
Prettige communicatie gehad destijds met de verkoper. Ik kan autoklavers dan ook iedereen adviseren!

Maartje Engels

Ik was al een poosje op zoek naar een automaat als upgrade voor m’n Citroën C1 uit 2009. Veel soortgelijke auto’s bekeken, maar geen zag er zo keurig netjes uit als bij Tom. En dat bleek nog bij mij om de hoek te zijn. Ontzettend fijn en deskundig geholpen door Tom! Heel eerlijk en duidelijk advies. Ik zag best wel op tegen het kopen van een auto, maar had er daardoor een onwijs goed gevoel bij. Zelfde middag nog getekend en een paar dagen later mocht ik de auto al ophalen. Tom had ook nog even wat dingen gecheckt en aangepast. Ik wist dus 100% zeker dat ik met een perfect autootje wegreed. Mega betrouwbaar en absolute aanrader! Nogmaals bedankt, Tom!

Merle

Hele fijne ervaring met dit autobedrijf. Laagdrempelig, gastvrij en kundig.
Geen vage afspraken over het rijklaar maken en extra kosten. De auto's zijn rijklaar en goed nagekeken.

Miriam

Top ervaring. Goeie afhandeling. Top auto voor mooie prijs. AANRADER.

Marita en Hans

Wat een prettige manier van zaken doen was dit! Kleinschalig, en hierdoor gemoedelijk en intiem.

We hadden elders al een aantal auto's geprobeerd, met elk hun eigen minpunten.
Deze Renault Clio van een jaar oud viel echter meteen in de smaak!

Het vertrouwen dat er in korte tijd werd gecreëerd zorgde voor een goed gevoel en een prima deal.
Ook de verse saucijzenbroodjes hielpen natuurlijk mee 😉

Na 4 maanden rijden wij nog elke dag met plezier in onze nieuwe aanwinst 😀
Tom én partner, bedankt voor het fijne contact. Wij zijn om en hopen een volgende keer weer bij je terug te komen!

Johan Vermeer